Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Ik heb net terug gerekend en kom tot een 30 jaar dat ik op een motor rijd. Eerst een Moto Guzzi 850T en sinds 2015 een BMW R1200st. Beide fantastische motoren met hun eigen karakter. Naast het wat sportief rijden vind ik een stabiele motor om afstanden af te leggen fijn. De BMW, model st voor sport /Turing, heb ik ontdekt heeft beide eigenschappen.

Op mijn 20e ben ik met mijn broer, op de fiets, 3 wkn gaan trekken van Almelo naar IJstad in Zweden en terug. Dit zwerven vond ik zo bijzonder dat ik het nog steeds doe en nu op de motor.

Over mijn reis

In Engeland zijn mijn vrouw en ik eerder geweest, van Newcastle naar Carlile loopt de Hadrianswall, die hebben we een stuk gelopen. De ontmoeting met de plaatselijke bevolking met hun gemoedelijkheid, beleefdheid deed wat met ons. Wederom kwam Engeland ter sprake, door kleding van het merk Buffalo in speciale outdoor uitrustingen. In de tijd blijf het een idee om als je in dat land bent misschien toch zo iets te bekijken en te voelen.

Tot vrouw lief zij, je kunt wel blijven dromen. Ga op pad, nog even en je kunt je motor in de etalage zetten omdat het fysiek gewoon niet meer gaat. Ik heb dit ter harte genomen en een reis gedacht van Dover naar de Westkust van Z-Engeland.

Best wel spannend, geen idee hoe het daar is. Gewoon links rijden, landweggetjes; typisch Engels? Campings; accommodatie ?? Ik heb aan kleding mee, iets meer, om op eventuele koude voorbereid te zijn.

We gaan het ervaren en jullie gaan mee!!

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

België, Frankrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk.