Vertrekdag

22 augustus 2023 - Almelo, Nederland

Vandaag dinsdag 23 augustus  08:30uur. Het plan straks 11:00uur uit Almelo te vertrekken. De meeste dingen zijn gepakt. Nu nog wegpakken en op de motor vastmaken en dan naar Veurne (België). Deze plaats leek me verstandiger dan Duinkerken of Calais om de eerste overnachting te maken. Naar Duinkerken is het dan nog 24km. De Ferry gaat om 13:00uur. 45min voor vertrek moet ik aanwezig zijn. Gaat lukken. Eerst deze trip. 400km, 5uur rijden nul. Pauze. Tot in België…

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erika:
    22 augustus 2023
    nog een lekker kopje koffie und dan uitzwaaien. een super toffe reis en we zien uit naar jouw belevenissen 🤩🤗

en boven al: veilige reis. Gods zegen en bescherming op al je wegen 😘
  2. Lieneke:
    22 augustus 2023
    Leuk om te volgen pa! Geniet van deze mooie trip, mooie herinneringen op doen en veilige reis gewenst.

We kijken uit naar de ervaringen 😘
  3. Frits en Ingrid:
    24 augustus 2023
    Hallo Bert, wat geweldig dat je deze reis maakt.
    Leuk om je op deze manier te volgen en heel veel veilige kilometers en geniet vooral.
  4. Bert:
    25 augustus 2023
    Hallo allemaal, ik hoop waarachtig dat ik jullie mee kan nemen naar dit stukje Engeland. Ik kom onderweg zoveel tegen dat ik Zuid-Engeland eigenlijk te kort doe om van de vele leuke dingen onderweg geen foto te maken. Maar toch Ik moet veel dingen laten. Ik schrijf het dan maar op, met foto’s op andere momenten om het geheel te compenseren. Veel lieve groeten van mij. Nu vanuit Easton Royal,
    Bert.